WYSYŁKA , PŁATNOŚĆ, TERMIN REALIZACJI
1. Zamówione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień za pośrednictwem: firmy kurierskiej "Siódemka" https://www.siodemka.com, lub Pocztą Polską (przesyłka ekonomiczna polecona -
UWAGA nowy regulamin - poczta nie pokrywa kosztów utraconej paczki nadanej jako list, jeśli nie znajduje się w niej faktycznie list tylko inny przedmiot ) lub Pocztą Polską (polecony priorytet). UWAGA - dostawcy nie mają obowiązku telefonicznego informowania klientów o godzinie lub czasie dostawy. W przypadku firm kurierskich, korzystając z numeru nadania, można taką informację uzyskać samemu dzwoniąc na infolinię danego dostawcy.
2. Termin realizacji zamówienia wynosi od 12 godzin do 14 dni roboczych. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Należy pamiętać, iż:
termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.
* W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności kartą, o czas autoryzacji płatności przez zewnętrzny system płatniczy.
* MK-Auto nie odpowiada bezpośrednio za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej. Staramy się jednak interweniować w takich sytuacjach aby klient otrzymał przesyłkę najszybciej jak to możliwe.
* Wszelkich informacji o statusie realizacji zamówienia udziela dział wysyłek pod numerem tel. +48505066019
3. Możliwe są następujące formy płatności do wyboru przez Klienta:
* Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru lub w kasie punktu odbioru osobistego.
Mk-Auto zastrzega sobie w niektórych sytuacjach prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
* Przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania do wysyłki.
* Płatność w kanale elektronicznym - za pośrednictwem kart płatniczych lub serwisu paypal lub Dotpay . Ze względów bezpieczeństwa, każda transakcja płatności elektronicznej jest weryfikowana przez operatora, niestety termin samej weryfikacji nie jest zależny od sklepu; z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do realizacji .
4. Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający. Koszt wysyłki są opisane w zakładce - (dotyczy tylko terenu Polski).
5. W przypadku odmowy przyjęcia paczki lub braku środków finansowych do uiszczenia (lub brak wyliczonej kwoty gdy kurier nie ma możliwości wydania tzw. reszty), o ile jest to paczka za pobraniem , klient zobowiązany jest pokryć koszty kolejnej dostawy we własnym zakresie zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej. Firma kurierska w takich sytuacjach nie ma obowiązku ponownego dostarczania w ramach wliczonej pierwotnie opłaty..
6. Wybór wysyłki za pobraniem jako formy dostawy wraz z rozliczeniem oznacza świadomość klienta o przygotowaniu kwoty równej wartości zamówienia widocznej w potwierdzeniu. Klient jest zobowiązany do przygotowania dokładnej kwoty do zapłaty.
7. Adres firmy realizującej zamówienia:
PHU Maniek Mariusz Książkiewicz
Grunwaldzka 466
62-064 Plewiska
REGON 933015077 NIP 8941197654
Uwaga- w tytule przelewu należy podać numer zamówienia (widoczny po złożeniu zamówienia w zakładce "Panel Klienta" lub w wiadomości e-mail.). Bardzo prosimy zwracać na to uwagę gdyż niepodanie numeru może być przyczyną opóźnień.
nr konta Credit Agricole Bank Polska SA
48194010766025974600000000
Informacja dla przelewów z zagranicy:
IBAN - PL48194010766025974600000000
Kod BIC/SWIFT: AGRIPLPR
Kod BIC/SEPA (dotyczy transakcji w walucie EURO): AGRIPLPR
Nazwa banku: Credit Agricole Bank Polska SA