wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Regulamin

Adres firmy realizującej zamówienia:

PHU Maniek Mariusz Książkiewicz

Grunwaldzka 466
62-064 Plewiska



REGON 933015077  NIP 8941197654

Uwaga- w tytule przelewu należy podać numer zamówienia (widoczny po złożeniu zamówienia w zakładce "Panel Klienta" lub w wiadomości e-mail.). Bardzo prosimy zwracać na to uwagę gdyż niepodanie numeru może być przyczyną opóźnień.
nr konta PKO BP 21 1020 4027 0000 1102 1275 7540

Informacja dla przelewów z zagranicy:  

IBAN - PL21102040270000110212757540

Kod BIC/SWIFT:BPKOP LPW

Kod BIC/SEPA (dotyczy transakcji w walucie EURO):BPKOP LPW
 
Nazwa banku: PKO BP S.A.
 

Kontakt – SKLEP@MK-AUTO.PL

Zasady sprzedaży na MK-AUTO.PL

1. Firmą realizującą zamówienia i właścicielem domeny mk-auto.pl na www.mk-auto.pl, zwanym dalej  mk-auto oraz administratorem danych osobowych jest PHU MANIEK MARIUSZ KSIĄŻKIEWICZ.
Realizacja sprzedaży przez sklep internetowy mk-auto odbywa się według zasad niniejszego Regulaminu. Złożenie przez Klienta zamówienia w mk-auto jest równoznaczne z akceptacją zasad wynikających z Regulaminu i zobowiązuje Klienta do przestrzegania tych zasad.

2. Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze sklepu internetowego mk-auto.
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa – wszelkie ewentualne wątpliwości tłumaczy się na korzyść konsumenta.

3.  W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
4. Składając zamówienie Klient za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu uzyskując unikalny numer zamówienia – i zawiera umowę kupna-sprzedaży na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych  przez mk-auto

5.  Dane osobowe umieszczone w bazie danych mk-auto są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb mk-auto i nie są udostępniane innym podmiotom nie mającym powiązania z procesem realizacji zamówień (np. firma obsługująca zamówienie, firmy kurierskie, Poczta Polska itp.).  Klient może żądać od mk-auto uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia przez zgłoszenie na adres kontaktowy właściciela widoczny w panelu kontakt.
mk-auto ma prawo do usunięcia / zaprzestania przetwarzania danych bez informowania klienta.


ZAMÓWIENIA

1. Mk-auto zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, w szczególności, kiedy historia współpracy podważa wiarygodności i rzetelność klienta.


2. Z oferty Sprzedawcy mogą korzystać wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną, określoną według przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych, przedsiębiorcy prowadzący indywidualną działalność gospodarczą oraz osoby prawne.

3.  Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe ewentualne potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia. Zamówienia z nieprawidłowo wypełnionymi  formularzami nie będą realizowane.

4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok - przez stronę mk-auto.pl, mailowo . Telefonicznie w godzinach pracy sklepu od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku .

5.  W przypadku gratisów do produktów głównych zastrzegamy prawo do zamiany na produkt gratisowy podobny lub nieco inny w podobnej wartości. Gratisy nie są objęte umową kupna - sprzedaży i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
 

6. W przypadku części używanych przedmiotem sprzedaży jest tylko część zawarta w opisie nigdy nie są to części widoczne na zdjęciu takie jak osprzęt silnika, rurki instalacje itp.. Chyba że opis stanowi inaczej .Wszystkie dołączone części dodatkowo jako gratis nie są objęte  umową kupna-sprzedaży i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
7. Zamieszczone na stronach internetowych Sprzedawcy informacje o towarach oferowanych do sprzedaży, takie jak: opis, parametry, instrukcja obsługi itp. pochodzą od producentów towarów. Sprzedawca dokłada starań, aby były one prawidłowe i aktualne. Przed użyciem towarów Klient ma obowiązek zapoznania się z informacjami zamieszczonymi przez producenta na opakowaniu towaru.
8. mk-auto nie ponosi odpowiedzialności za straty powstałe w wyniku samodzielnego (nie popartego fachową wiedzą) montażu części samochodowych
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest montaż potwierdzony przez uprawniony serwis 
 . 
 

WYSYŁKA , PŁATNOŚĆ, TERMIN REALIZACJI

1.  Zamówione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień za pośrednictwem: firmy kurierskiej "Siódemka" https://www.siodemka.com,  lub Pocztą Polską (przesyłka ekonomiczna polecona - UWAGA nowy regulamin - poczta nie pokrywa kosztów utraconej paczki nadanej jako list, jeśli nie znajduje się w niej faktycznie list tylko inny przedmiot )  lub Pocztą Polską (polecony priorytet). UWAGA - dostawcy nie mają obowiązku telefonicznego informowania klientów o godzinie lub czasie dostawy. W przypadku firm kurierskich, korzystając z numeru nadania, można taką informację uzyskać samemu dzwoniąc na infolinię danego dostawcy.

2.  Termin realizacji zamówienia wynosi od 12 godzin do 14  dni roboczych. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Należy pamiętać, iż:

termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

* W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu,  a w przypadku płatności kartą, o czas autoryzacji płatności przez zewnętrzny system płatniczy.

*  mk-auto nie odpowiada bezpośrednio za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej. Staramy się jednak interweniować w takich sytuacjach aby klient otrzymał przesyłkę najszybciej jak to możliwe.
 
* Czas realizacji przesyłek wysyłanych za pośrednictwem Poczy Polskiej może wynosić od 1 dnia nawet do 2-3 tygodni (na terenie Polski) oraz do 4-5 tygodni na terenie pozostałych krajów. Dlatego NIE POLECAMY wyboru tej opcji dostawy. Nie przechowujemy numerów nadań. W przypadku zaginięcia przesyłki, należy złożyć reklamację osobiście w najbliższym oddziale Poczty Polskiej, po upływie 14 dni roboczych od nadania. 

* Wszelkich informacji o statusie realizacji zamówienia udziela dział wysyłek pod numerem tel. +48502342116


3.  Możliwe są następujące formy płatności do wyboru przez Klienta:
* Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru lub w kasie punktu odbioru osobistego.
 Mk-auto zastrzega sobie w niektórych sytuacjach prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
* Przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru,  wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania do wysyłki.
* Płatność w kanale elektronicznym - za pośrednictwem kart płatniczych lub serwisu paypal lub Dotpay . Ze względów bezpieczeństwa, każda transakcja płatności elektronicznej jest weryfikowana przez operatora, niestety termin samej weryfikacji nie jest zależny od sklepu; z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do realizacji .


4.  Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający. Koszt wysyłki są opisane w zakładce -   (dotyczy tylko terenu Polski).

5.  W przypadku odmowy przyjęcia paczki lub braku środków finansowych do uiszczenia (lub brak wyliczonej kwoty gdy kurier nie ma możliwości wydania tzw. reszty), o ile jest to paczka za pobraniem , klient zobowiązany jest pokryć koszty kolejnej dostawy we własnym zakresie zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej. Firma kurierska w takich sytuacjach nie ma obowiązku ponownego dostarczania w ramach wliczonej pierwotnie opłaty..

6.  Wybór wysyłki za pobraniem jako formy dostawy wraz z rozliczeniem oznacza świadomość klienta o przygotowaniu kwoty równej wartości zamówienia widocznej w potwierdzeniu. Klient jest zobowiązany do przygotowania dokładnej kwoty do zapłaty.

REKLAMACJE, ZWROTY, ANULACJE

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.), Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru na adres: e-mail reklamacja@mk-auto.pl lub pocztą na adres  PHU Maniek Mariusz Książkiewicz, Szkolna 13 B, 62-081 Chyby zgodnie z dostępnym formularzem odstąpienia od umowy.
Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
Ja ………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych  rzeczy ………………………………………………………….,
 numer zamówienia……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ……………………………., data odbioru …………………….… .
Imię i nazwisko………………………………………………………….
Nazwa użytkownika ……………………………………………………………..
Numer konta bankowego ....................................................................
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
 
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
 
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

3.  Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt  nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania (tzn. nie był otwierany, wypróbowywany, nie jest uszkodzony).
4. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym poinformowaniu Sklepu.
5. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę oraz dokument zakupu .
6.  W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, sklep mk-auto zwróci na wskazane przez kupującego konto kwotę zgodną z dokumentem sprzedaży .
7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru . Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem"


8. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest  towar niefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,  towar, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
9.  W przypadku zwrotu paczek opłaconych (np. gdy kurier kilkukrotnie nie zastał klienta), mk-auto oferuje możliwość ponownego nadania przesyłki po pokryciu kosztów wg cennika zamieszczonego na stronie .W przypadku rezygnacji, mk-auto zobowiązuje się do zwrotu środków wpłaty pomniejszonych o koszt wysyłki w dwie strony (do klienta i zwrot).

10.  UWAGA - powinno się ZAWSZE sprawdzać zawartość paczki przy kurierze, nawet jeśli paczka nie wygląda na uszkodzoną. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane szybciej i sprawniej w sytuacji odbioru / sprawdzenia towaru w obecności kuriera. Kurier ma obowiązek spisania protokołu w przypadku stwierdzenia przez klienta nieprawidłowości czy uszkodzeń.

11.  W przypadku, gdy towar ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
 
Wada fizyczna to niezgodność towaru z umową. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym towarze w tej samej chwili.
 W szczególności sprzedany towar jest niezgodny w umową sprzedaży, gdy rzecz  nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć,  nie ma właściwości, o których Klient został zapewniony przez Sprzedawcę lub reklamę, w tym przedstawiając próbkę lub wzór,  nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jego przeznaczenia, została wydana Klientowi w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie,  w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.

12. Wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez Klienta towar  jest własnością osoby trzeciej,  jest obciążony prawem osoby trzeciej,  cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
 
W sytuacji wystąpienia wady Klient może złożyć Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

  1. wymiany towaru na nowy;

  2. naprawy towaru;

  3. obniżenia ceny;

  4. odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna

 
Wybór żądania zależy od Klienta. Sprzedawca może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale z uwzględnieniem następujących okoliczności:

  1. łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;

  2. charakter wady (istotna/nieistotna);

  3. wcześniejsza reklamacja towaru;

 
Jeżeli Klient żąda wymiany towaru lub jego naprawy, Sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta:

  1. byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedawcy

albo

  1. w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów

Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji Klient może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
 
Sprzedawca musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni. Jeśli Sprzedawca nie dochowa tego terminu, Klient może wyznaczyć Sprzedawcy termin na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności Sprzedawcy i upływu wyznaczonego terminu Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.
 
Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca.
 
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez pierwszy rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji Sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy Klienta. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, Klient powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.
 
Reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać do operatora Sklepu  mk-auto.pl - firmy PHU MANIEK Szkolna 13 B 62-081 Chyby
•    Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową. Jeżeli Sklep mk-auto nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy jeżeli niezgodność jest istotna.  
•    Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do mk-auto.pl. 
•    W przypadku zwrotu lub częściowego zwrotu należności Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta  w ciągu 14 dni roboczych.

  • Wzór pisma reklamacyjnego poniżej

Miejscowość, data
 
Imię, nazwisko i adres konsumenta
Nazwa przedsiębiorcy-sprzedawcy i jego adres

FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU
 
Imię i nazwisko (nazwa firmy):………………………………………………………………….......
Adres :…..……………………………………………………………………………………………......
Telefon kontaktowy:…………………………………………………………………………………..
Adres email:…………………………………………………………………………………………….
Data i numer zamówienia:…………………………………………...............................................
……………………………………………………………………………………………………………

Data zaobserwowania wady: ………………………………………………………………………...
Okoliczności zaobserwowania wady: ………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Dodatkowe uwagi klienta:…………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Żądanie klienta (pkt. 12  Regulaminu): …………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
 
Oświadczam, że znane mi są warunki reklamacji i uwzględnienia wad produktów towaru, określone w zaakceptowanym podczas składania zamówienia, regulaminie sklepu internetowego http://www.mk-auto.pl
 

Podpis: ………………………..………….
*niepotrzebne skreślić.
W załączeniu składam kopię paragonu.
 
Z poważaniem,

 

13.  W przypadku pomyłki z naszej strony istnieje możliwość wymiany produktu. Przesyłkę należy nadać Pocztą Polską (tylko i wyłącznie) w swoim zakresie na adres operatora mk-auto.pl firmy: PHU MANIEK Szkolna 13 B 62-081 Chyby
 Do paczki należy dołączyć kartkę z dokładnym opisem sytuacji, paragonem oraz z numerem zamówienia. Jeśli wina jest po stronie sklepu - sklep zobowiązuje się pokryć koszty dostawy po otrzymaniu przesyłki, przelewem na konto lub innym rozliczeniu ustalonym przez strony. Sklep zwraca wyłącznie koszty odesłania towaru  Pocztą Polską (list ekonomiczny, polecony lub paczka ekonomiczna / priorytetowa). Nie pokrywamy kosztów wysyłek firmami kurierskimi itd. Prosimy o dołączanie do przesyłek paragonu lub innego dowodu wpłaty (lub skanu potwierdzenia nadania z widocznym kosztem).


14.  Klient może anulować zamówienie bez konsekwencji prawnych, o ile status nie został zmieniony na "Wysłane". Anulacji można dokonać telefonicznie - 502342116 lub mailowo: sklep@mk-auto.pl (poniedziałek - piątek 10-16). W przypadku anulacji mailowej, prosimy wybrać opcję "żądaj potwierdzenia przeczytania" .

POZOSTAŁE UREGULOWANIA

1.  Zespół mk-auto dokłada wszelkich starań, aby opisy umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez producenta .

2.  Ceny widoczne na stronie są cenami detalicznymi .

3.  Regulamin określa zasady zakupów w mk-auto.pl. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

4.  Zabrania się kopiowania, materiałów, zdjęć znajdujących się na naszych stronach internetowych. mk-auto.pl informuje, iż zgodnie z art. 115 ustawy  z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych każda osoba, która przywłaszcza sobie autorstwo albo wprowadza w błąd co do autorstwa całości lub części cudzego utworu albo artystycznego wykonania, podlega karze pozbawienia wolności do lat 2, ograniczenia wolności albo grzywny.
Z elementów Strony można korzystać wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku, wyznaczonego przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83, ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz.U. Nr 128 poz. 1402) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.93.47.211 ze zm.).
 

5.  Mk-auto nie odpowiada za różnice w przepisach prawa w poszczególnych krajach UE oraz pozostałych do których klient zamawia produkty. Mk-auto nie pokrywa opłat celnych związanych z wysyłką produktów poza obszar celny UE.


6.  Aby usunąć całkowicie swój adres poczty email, który jest dodawany wraz z rejestracją, z bazy powiadomień o ofertach promocyjnych - wystarczy wpisać swój e-mail w panelu NEWSLEETER po lewej stronie sklepu i kliknąć „wypisz”

7.  Właścicielem jest PHU MANIEK MARIUSZ KSIĄŻKIEWICZ Ul. Szkolna 13 B 62-081 Chyby
 

8 .  Spory rozpatrywane są przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 43 poz. 296 ze zm.).
 

 

 


Przejdź do strony głównej

Systemy płatności

  • PayU
  • Dotpay
  • PayPal
  • PayU Raty

Waluta

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
wdrożenie: reklamadlafirmy.com - strony internetowe poznan